Klacht: Automatisch opladen

op 15 januari 2014 over Trans Link Systems in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer eens automatisch opladen geactiveerd omdat ik het wel handig vond. Snel afgemeld omdat er onterecht geld van mijn rekening is afgehaald en niet op de kaart gezet! Terug geboekt natuurlijk door mijzelf. Nu heb ik een betalingsherinnering gekregen waarop staat dat er 27-11-2013 geen 10 euro op de kaart gezet kon worden ( die bij de transacties gewoon bijgeschreven is) en of ik ook nog even die 10 euro wil betalen die NIET op de kaart is bijgeschreven. En als ik het niet snel genoeg doe, komt er een incassobureau en moet ik 40 euro betalen + administratiekosten! Zijn ze helemaal gek geworden?!

Gewenste Oplossing:

Dat mijn betalingsherinnering teniet gedaan wordt en ik eens geholpen word door personeel aan de telefoon die mij direct kunnen helpen en weten waar het over gaat!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trans Link Systems

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trans Link Systems nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door @nita