Klacht: automatisch incasso

op 08 augustus 2016 over JustFab.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

ik heb een keer een bestelling gedaan bij justfab, het ging hier om een enorm afgeprijsde tas. hij kwam gewoon netjes op tijd binnen en de service leek goed. maar toen ik een mail kreeg over maandelijks incasso van justfab was ik verbaasd. wat bedoelen ze hiermee? is er een fout gemaakt? moet ik bij betalen voor de tas? maar nee er is geen fout gemaakt, kwam ik achter na onderzoek. blijkbaar zit je na 1 bestelling vast aan een abonnement waardoor je 39,95 per maand betaald aan justfab als je niet elke maand een bestelling plaatst. zij vertellen het als een soort spaarplan: stel nou je besteld 2 maanden niks dus er is ondertussen al 80 euro van je rekening en dan bestel je schoenen van 140 euro, dan betaal je dus nog maar 60 euro voor de schoenen. maar eigenlijk is die andere 80 euro ook gewoon van jou. en dat allemaal door op het knopje ‘ik ga akkoord met de algemenen voorwaarden’ te klikken. en als je dan wilt opzeggen kan dat alleen telefonisch en mag je engels wel goed genoeg zijn om de Engelse/Poolse mensen te verstaan die je aan de lijn krijgt. al met al blijf je dus beter uit de buurt van justfab.

als ik niet opgelicht word.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JustFab.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JustFab.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klagenmag.nl