Klacht: Automatisch geld afgeschreven zonder daadwerkelijk een bestelling te hebben gedaan

op 18 september 2014 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Automatisch geld afgeschreven zonder daadwerkelijk een bestelling te hebben gedaan. Een keer de bestelling voor gratis condooms ingevuld maar deze niet afgerond. Toch geleverd gekregen? En nu? Indien nodig dan stuur ik ze terug of bij een duidelijke brief wil ik wel alsnog betalen maar ik hoef er dan niet nog meer dan deze bestelling geleverd te krijgen.

Duidelijk antwoord van Online product service dat dit eenmalig is en mijn gegevens uit de database worden verwijderd.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Product Service

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Product Service nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste klant, Op onze site en in de AV stond duidelijk vermeld dat het gaat om een service waarbij u maandelijks een vervolgzending zou ontvangen tot wederopzegging. Zodoende heeft u 1 van deze vervolgzendingen ontvangen. Daarom staat er nog een rekening van 12.95 voor u open. Met vriendelijke groet, Johan Klantenservice

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 13:49 geantwoord

Beste,

We hebben reeds al contact met u gehad.

U bent afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af.

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geven.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Jasmijn
Klantenservice Online Product Service

Alle klachten die gemeld zijn door RPBANEN