Klacht: automaat weigert vrije dag op ov kaart

op 08 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

5 april om 9:52 wil ik mijn vrije reisdag opnemen’ De automaat weigert die er op te zetten .uiteindelijk heb ik ingecheckt en in Nijmegen de vrije dag
alsnog erop heb laten zetten. Dat houd in dat er door Arriva ten onrechte de reiskosten van Boxmeer naar Nijmegen is afgeschreven. Bovendien
weet ik niet of ik met mijn vrije reis wel in Boxmeer in kan checken.
Ik vertrouw er op dat netjes door Arriva wordt opgelost. En de automaat in orde is de volgende keer.
J.de Wit van Esveld

Automaat moet in orde zijn ,en mijn onkosten van 3.10 op mijn rekening

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 08 april 2017 om 22:51 geantwoord

Beste Joke,

Uit jouw reactie begrijp ik dat je je keuzedag van de NS niet hebt kunnen opladen bij het oplaadpunt. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet blij mee was.

Uiteraard kun je bij ons een verzoek tot restitutie indienen als je daarin vermeld dat het niet mogelijk was om het op te laden. Het verzoek kun je indienen via dit formulier: http://bit.ly/2aSlk6X .

Je ontvangt dan via de mail een terugkoppeling. Je melding over het niet kunnen opladen in Boxmeer heb ik doorgestuurd zodat hier naar gekeken kan worden. Hopelijk is dat de volgende keer weer mogelijk. Excuus voor het ervaren ongemak.

^SH
Webcareteam Arriva