Klacht: Autodoc GARANTIE onderdelen terug sturen!!!

Portier99 op 05 april 2018 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nokkenassensor defect geleverd. Nou denk garantie
nou wat je moet doen voor garantie. (van 30 Euro)
Compleet formulier in vullen. (maar wat je daar allemaal in moet vullen moet je door administratie kantoor laten doen) niet normaal!!!!
En als klap op de vuurpijl vragen ze nog eens de papieren van de automonteur (diploma). moet niet gekker worden voor een nokkenassensor
van een Opel Corsa van 1999 een kind van 12 kan het vervangen!!!
En als je contact wil krijg je elke keer buitenlandse mensen aan telefoon
Met namen waar ik me vraag tekens bij zet. En als er dan een Nederlands sprekende man aan de lijn krijgt zeg hij elke keer walla en als ik dan vraag wat zegt u!! dan zegt hij dat is vlaams!! dus
en naar ons moeizaam telefonisch gesprek. vraag ik netjes met wie heb ik nu gesproken. zegt hij Alex peeters. nou sorry maar deze man sprak gebrekkig nederlands. Maar Sorry Autodoc zo werkt het hier niet met garantie!!!!

Gewenste Oplossing:

Als het opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door