Klacht: auto verkeer

op 05 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Hallo,

ik wil graag een klacht melden over het auto verkeer. Iedereen wordt door de slagboom gelaten als je een plaatsnummer of huisnummer van een huisje opgeeft. Na contact opgenomen te hebben met de receptie blijkt dit een service te zijn. Echter vind ik dit belachelijk… ik heb een seizoensplek op de Wolfsven. Op een avond in het weekend staan er soms 5 auto’s welke er niet thuis horen. Als ik de mensen erop aan spreek dan zeggen zei: “het kan toch, waarom zou ik het dan niet doen.” Dit resulteert in veel op en neer gerij van mensen die niet kamperen op het veld, heel het veld wordt kapot gereden. ook waren er enige tijd geleden inbraken. Hoe makkelijk is het om de auto overdag op het park te zetten en in de avond in te breken en weer weg te rijden. Er worden trainingspakken verkocht vanuit een kofferbak. Deze person heeft ok ruzie gehad met een kampeerder.
Ik vind het erg makkelijk dat jullie zeggen dat dit een service is. Het is ook een gevaarlijke service welke uitlokt tot criminaliteit. Als je je pasje bent vergeten zal je voor moeten parkeren en moeten lopen, dan vergeet je de volgende keer je pasje misschien niet. Of registreer het kenteken. Ben je je pasje vergeten wacht tot de receptie open is, geef een kenteken door en dan kan je alsnog het park op. Wij vinden dit in ieders geval een waardeloze service!

- beter systeem omtrent binnen laten van mensen dmv als voorbeeld kenteken noteren bij aankomst en dat je het kenteken binnen bij de receptie moet doorgeven. Dan kan je in de avond er inderdaad niet p, maar een dag later wel je auto ophalen.
- nieuw slagboom systeem op kenteken (andere parken werken hiermee en dan worden er ook geen andere mensen doorgelaten. Ik kan hierover geen negatieve recensies vinden.
- In de avond controle vanuit de bewaking als zij veel auto's op een veld zien staan. Als je zo nu en dan controleert dan is de kans dat mensen er zo makkelijk gebruik van maken ook kleiner

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jolligbloempje