Klacht: Auto valt plotseling uit op snelweg

op 13 december 2017 over Volkswagen in de categorie Automerken

Met 130 km per uur op de linkerrijbaan is mijn auto plotseling uitgevallen. Zonder enig waarschuwingsteken vooraf viel de motor uit. Met als gevolg dat de gevarenlichten niet meer werken, dus je ook het gevaar niet aan andere auto’s kenbaar kan maken. Vluchtstrook was geopend, dus het was een levensgevaarlijke klus om de auto nog veilig aan de kant te krijgen. Zonder daarmee ook andere auto’s in gevaar te brengen. Dit is gelukt zonder kleerscheuren. Direct contact opgenomen met de ANWB en weggesleept naar mijn eigen garage. Zowel de ANWB en mijn garage hebben de diagnose gesteld dat de dynamo te veel spanning heeft afgegeven. Hierdoor heeft de auto direct alles uitgeschakeld.
Zelf ben ik van mening dat dit een levensgevaarlijke situatie betreft die niet zomaar mag voorkomen zonder waarschuwing vooraf. Na contact te hebben gehad met de klantenservice van Volkswagen en de servicemonteur van Volkswagen geven zei beiden aan hier niks mee te kunnen. Het is zoals het is. Hij doet het nu toch weer?
Daar hebben zij gelijk in. Echter ben ik wel 900 euro verder.
Mijns inziens hadden de klantenservice en de service monteur dit wel netter kunnen afhandelen. Na deze levensgevaarlijke situatie met een product van Volkswagen.

In ieder geval een nette afhandeling. Dat er naar mij geluisterd wordt en wellicht een kleine vergoeding voor deze hoge kosten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sannndraxx