Klacht: Auto Reeds betaalde reservering niet beschikbaar en hoge telefoonkosten

op 09 oktober 2017 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Vorig jaar een reservering gemaakt online en vooruit betaald. Bij aankomst vakantie adres ( Fez Marokko), was er geen reservering. Kennelijk bug in het systeem waardoor reservering niet doorgekomen was. Meer dan 1000 euro betaald voor auto, maar helemaal geen oplossing. Gebeld met klantenservice ( UK, NL en Marokko). Langer dan uur gebeld en werd mij gegarandeerd dat telefoonkosten vergoed zouden worden ( gesprekken worden opgenomen, dus dat zou nageluisterd kunnen worden), waardoor ik opgescheept zat met telefoonrekening van 120 euro en tevens geen auto had voor mijn vakantie.

Ik heb zelf een andere auto geregeld en ben op meerdere fronten gedupeerd. Enige wat ik verwacht is dat mijn telefoonkosten vergoed worden en dat is mij destijds ook beloofd. Ik heb telefoonoverzichten om te bewijzen dat deze kosten gemaakt zijn tijdens het bellen met europcar. Ben meerdere malen in de wacht gezet en toen werd mij ook gegarandeerd dat telefoonkosten vergoed zouden worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Europcar

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Europcar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S