Klacht: Auto ondeugdelijke moter

op 15 september 2016 over Autobedrijf Bochane in de categorie Autodealers

2 jaar geleden een Peugeot 207 gekocht bij Renault garage in lelystad volgens de verkoper een top auto alleen zij de verkoper er snel bij dat hij wel wat verbruikt… Oké dachten wij totaal de ballen verstand van auto\’s het zal wel later kwamen we er achter 1 op 11 best veel toch voor een 207 .
Maar nu komt het hij verbruikt niet alleen veel benzine maar ook veel olie erg veel olie om de twee tot drie maanden ging het lampje branden olie bij vullen vond dat vreemd,,naar de garage maar die zeiden dat dit,,,, kan wel is voor komen bij zo\’n auto prima dacht ik want ik ben een leek op dat gebied .
Naar huis olie bijvullen en rijden geen probleem dachten we twee maanden later weer olie lampje en dit ging maar door telkens om de twee tot drie maanden bij een andere garage geweest apk en kleine beurt gehad prima alles in orde geen vieze moter maar waar blijft die olie dan.
Een maand geleden in augustus weer het olie lampje branden olie bij gevuld die zelfde avond nog gaan rijden in begin niks aan de hand maar toen aan de rechterkant getik onder de motorkap om ge keert naar huis halverwege werd het getik erger . Volgende dag zou naar me werk rijden maar vertrouwde het niet toch maar éven langs kwikfit uitgelegd moterkap open en even starten je raad het al niet meer de snel weg op,,,met een hele lage toerental naar een garage gereden waar die nu nog staat moter kapot moet een gereviseerde moter in ….hoorde van een monteur dat deze auto een veel te hoge olie verbranding had. Dus was de moter niet goed afgesteld of gewoon toen al een auto gekocht met een stukke moter

Ik kan alleen maar zeggen bedankt Bochane Renault garage

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autobedrijf Bochane over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Adbeckers