Klacht: auto met hoop problemen

op 19 juli 2012 over Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel in de categorie Autodealers

heb een ford escort gekocht bij garage eustagio te capelle a/d ijssel na 2 dagen werd de motor zeer heet nee had genoeg koelvloeistof ik terug gegaan hun zeiden lekke koppakking koste me 250 euro auto op gehaald en ja hoor nog steeds de zelfde probleem ik naar een ander garage die zijden er is meer aan de hand met de motor het was gekoper om een nieuwe motor er in te zetten kosten 350 euro hij zij je bent de 30 ste al die van gagage bedrijf eustagio komt met klachten

vergunning in trekken stelletje oplichters

Bericht van Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel

5 jaren geleden - deze beste meneer heeft de auto bij ons gekocht voor heel weinig maar dat doet niet der zaken vervolgens ging de koppakking eruit hebben wij netjes laten maken en de helft meebetaald klacht over warmlopen bleef waarop wij vervolgens hebben gezegt dat meneer terug naar de garage moest aangezien wij hebben betaald voor de reparatie

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel

Heeft op 06 augustus 2012 om 23:12 geantwoord

ron als je zou willen ff contact op te nemen heb je namelijk ook niet meer gehoord en ben ook niet blij met de situatie

Alle klachten die gemeld zijn door ron1970