Klacht: Audiosonic

op 12 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Er zit helemaal geen Bluetooth functie op. Op meerdere pc’s gecheckt. Gebruik hem nu als gewone koptelefoon incl snoer

Geen idee

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat er geen Bluetooth functie op de koptelefoon zit. Graag willen wij de klacht verder in behandeling nemen. Zou u een foto kunnen maken van de koptelefoon en deze mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 23 juli 2016 om 15:25 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hierbij de beloofde terugkoppeling.

Zoals besproken zullen wij een gedeelte van het betaalde bedrag aan u terug storten.
Het bedrag wordt zo snel mogelijk terug gestort op het bankrekeningnummer waarmee de veiling is betaald.
Wij hopen hierbij uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.
Mocht er onverhoopt iets fout gaan in de terug storting van dit bedrag dan horen wij dit graag.

Zijn er nog vragen? Bel of mail ons gerust.

Sabine
Veiling adviseur VakantieVeilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Daniel koert