Klacht: Audio/radio installatie

op 09 augustus 2016 over Renault in de categorie Automerken

Mijn klacht is dat de display van de installatie binnen de termijn van 2 jaar stuk gaat. Nooit echt 100% goed heeft gefunctioneerd. De software van de navigatie al verouderd was op het moment dat we de auto in gebruik namen. Dat de dealer in Purmerend geërgerd reageerde toen ik weigerde iets bij te betalen aan de reparatie. Ik ben erg teleurgesteld in Renault. De apparatuur in de auto ging tijdens mijn vakantie begin juli kapot, dus voor 10 juli. Na mijn vakantie, die eindigde op 8 juli, moest ik de maandag, dinsdag en woensdag werken. Donderdag 14 juli was ik bij de garage in Purmerend, maar er was niemand aanwezig die even naar de installatie kon kijken, mij werd verzocht een week later te bellen om een afspraak te maken. Die afspraak werd 4 augustus. De installatie moet vernieuwd worden en er werd dus moeilijk gedaan over de garantie die verlopen zou zijn.

Ik zou tevreden zijn geweest, wanneer men in Purmerend uit zich zelf had gezegd. " wij lossen dit zonder verdere kosten voor u op".

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna-Keet