Klacht: Levering onvolledig, slecht één van twee producten, webshop reageert niet en is onbereikbaar

tonbrouwer59 op 13 januari 2021 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

Ordernr SNL10219335, twee lampen waarvan slechts 1 ontvangen, geen berichten omtrent 2e lamp. Gemeld op [email protected], flauw nietszeggend antwoord, wacht maar af. Gemeld via formulier website, nog geen reactie. Telefonisch contact niet mogelijk, lang in de
wacht en dan mededeling onbereikbaar. Derhalve dikke onvoldoende. Ik verwacht een persoonlijke,fatsoenlijke afhandeling van mijn klacht en nalevering van de ontbrekende lamp, waarvoor vooraf betaald.
Als lampen24 service zo belangrijk vindt ben ik benieuwd hoe zij dat gaat laten zien.
Dit is geen delay, er gaat hier wat mis met mijn bestelling !!!

In alle vertrouwen werden 2 lampen besteld en betaald. Twee identieke lampen, verschillend van kleur. Hier is geen sprake van vertraging onder het mom van Corona maar wordt een fout gemaakt bij interpretatie van een bestelling. Lampen24 reageert niet op email of melding op website, telefoon wordt niet beantwoord. Tevreden pas dan als wordt gereageerd en het betaalde wordt geleverd. Bah !!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atelier Yori

Reactie van de melder van de klacht tonbrouwer59

1 jaar geleden - Ten onrechte staat bij mijn klacht in mijn account vermeld als bedrijf Atelier Yori. Dit is onjuist en moet zijn Lampen24.nl !!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atelier Yori nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tonbrouwer59