Klacht: Fiets spiegel

[email protected] op 27 januari 2021 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in Dec. U een klacht gestuurd om een fietsspiegel bij Lidl Joure
Ik kreeg van U 6-1 een mail over klacht en dat Lidl meer informatie wou.
Ik heb U 14-1 weer een mail gestuurd, en ik maar wachten op antwoord,
Krijg ik 25-1 2021 een mail Deliver system .
Dus pas na 11 dagen krijg ik mail retour .
Doe nu weer een poging, want ik heb niks van Lidl gehoord , en nog steeds geen Fietsspiegel.
Ik heb op 21 en 24 November ook al mail naar Lidl gestuurd via contactformulier, en niks meer van gehoord.
Het ging om Fietsspiegel dat ik 14 en 15 November om een fietsspiegel naar Lidl Joure ging.
14 November lagen ze nog niet in de winkel, en 15 November om 11 uur waren ze volgens medewerker op.
Er werd ook geen moeite gedaan om te vertellen hoe ik nog aan een spiegel kon komen. Ook Niks meer gehoord van de klacht via contactformulier Lidl op 21 en nog eens op 24 November verstuurd naar Lidl.
Nu kreeg ik 6-1 2021 een mail van Klacht, en ik stuur mail terug.
Krijg ik op 25-1 een mail dat mijn mail niet aangekomen is.
Hoop zo dat het opgelost word.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het liefs een fiets spiegel willen, want die heb ik nodig ivm nekletsel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atelier Yori

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atelier Yori nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]