Klacht: Asus nexus 7 geraakt maar niet gerepareerd sleept nu al maanden aan

op 16 juni 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Dynafix kan de call niet maken bij asus ik ga naar de rma van asus en het lukt me wel.

nu ondertussen na 3x ongerepareerde tablet en facturen te hebben ontvangen voor een product die oorsprongkelijk in garantie was blijft de klacht maar doorlopen.

jullie hebben ondertussen de tablet gebroken maar nog steeds lachen jullie alles weg. onbekende tablet onbekend apparaat.

Dynafix moet stoppen met ons voeten te rammelen. Gans het internet staat er vol van.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Wij hebben u inmiddels meermaals uitgelegd dat het voor ons niet mogelijk is het product aan te melden met het serienummer welke u ons hiervoor aangeeft. Wij vinden het heel spijtig maar kunnen geen product aanmelden welke niet in het systeem herkend wordt door onze reparatiepartner. Betreffende de schade aan uw tablet, zou u hiervoor ons een e-mail kunnen sturen met foto's van de schade? Voor een snelle afhandeling wil ik u verzoeken deze e-mail te sturen naar wecare@dynafix.com. Graag vernemen wij van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 28 juni 2016 om 10:52 geantwoord

Geachte klant,
Wij hebben op ons verzoek tot onze spijt geen reactie meer mogen vernemen, ook niet per e-mail. Mochten er nog vragen zijn over deze klacht willen wij u vragen alsnog op de klacht te reageren of ons via boven genoemd adres te contacteren.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door geoffreydesmet