Klacht: Asus cashback

op 24 juli 2017 over Azerty in de categorie Computerwinkels

Hallo,

Ik heb een moederbord en processor bij Azerty gekocht met een cashback actie van Asus.

Nu wil ik graag de claim via de officiële weg, op de site van Asus claimen. Alleen nu is het zo dat er iets niet klopt op de site van Asus.
Het desbetreffende formulier is niet te vinden, ik heb de link meegestuurd.

De datum om te claimen verstrijkt op 6 augustus, alleen zegt hij bij het doorsurfen dat claimen niet meer mogelijk om de reden; “all bundles sold out”.
Dit was na twee dagen na het openen van de te claimen periode al zo. En tussen aankoop en claim moet 30 dagen zittem. Asus geeft aan een week van te voren de cashback te mogen cancelen i.v.m. te veel vraag. Lekker dan, want dan heb je immers al deze producten eventueel aangeschaft zoals ik…

Dit klopt natuurlijk van geen kant, de processor en moederbord zijn immers gekocht binnen de gelden termijn, en met de cashback actie.
Mocht het niet te claimen zijn achteraf is dit op z’n minst misleiding, en neigt sterk naar, of is eigenlijk gewoon oplichting!

Alvast bedankt voor jullie moeite,

Richard Schepel

Gewoon zoals afspraak bij aankoop vermeld op de website €100.- cashback betalen...

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Azerty over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardS68