Klacht: Asten maakt Domiciliëring aan voor eenmalige betaling??

op 12 oktober 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Na een bestelling op sociale deal werd er ineens een Domiciliëring aangemaakt. De betaling akkoord, maar met een Domiciliëring?
Hoe laat ik deze Domiciliëring verwijderen? Ik heb deze ondertussen reeds geblokkeerd. Zijn dit normale praktijken? Ik koop veel aan via internet maar hiervoor is nog nooit een Domiciliëring geopend.

Wanneer de Domiciliëring verwijdert is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 12 oktober 2017 om 08:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 12 oktober 2017 om 10:42 geantwoord

Met de betaling geen probleem. ik heb die bestelling daadwerkelijk geplaatst.
met de aanmaak van die domiciliëring ben ik niet akkoord. Dit is geen abonnement dat wekelijks of maandelijks moet betaald worden maar een éénmalige verrichting. Sinds wanneer worden er voor éénmalige betalingen een domiciliëring aangemaakt?
ik wil deze verwijderd zien van mijn rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door Verhaegen.frank@gmail.com