Klacht: Associale medewerksters en chefs en afdelingshoofden op izmir adnan menderes airport!

op 17 augustus 2016 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn tickets die ik heb geboekt bij triptime was voor mijn dochter ene mij 22-07 -2016 heen naar izmir en afgelopen dinsdag 16-08-2016 terug vanuit izmir naar amsterdam , nou in nederland had ik geen een probleem over de tickets we vlogen met mijn dochter en we hadden samen recht op 40 kilo bagage alle 2 dus 20 kg zei en 20 kg ik dat deden ze samen dus geen enkel probleem , echter afgelopern dinsdag op airport adnan menderes ging ik inchecken dus kwam bij de balie en gaf de tickets en de paspoort ( er zat me een meid dat totaal geen ene intresse toonde in wat ze deed , ze zei gelijk jullie tickets zijn apart geboekt dus jullie moeten apart inchecken waarop ik zei mevrouw ik reis met mijn dochter die nog minderjarig is dus we zijn met ze tween dus we komen samen inchecken dus ze zei gelijk nee dus jij moet apart je bagage inchecken !!!!! Maar ik had in totaal 40 kg bagage in de ene koffer zat 25 kg en de andere koffer 14 kg dus daar deed ze moeilijk waarop ik in opstand kwam , ze gaf me de tickets terug en vroeg of ik wilde weg gaan waarop ik zei waarnaar toe , ga maar naar de chef dus wees ze waar we naar toe moesten gaan ,,,, echt ik schrijf dit nu zoo op maar ben zooo vies behandeld dat ik er nog steeds wakkervan lig wie haar het recht geeft om zo mensen te behandelen ????? Het is een dienstverlend sector waar ze in zit dus dan moet ze toch wat vriendelijker zijn , op naar pegasus balie gelopen zat een arrogant dikke ventje bekeek de tickets en keek nog in de computer en zei ja de tickets zijn apart geboekt dan moet je maar met triptime bellen waar je geboekt heb. ???? Hallo triptime boekt of verkoopt jullie tickets voor jullie maatschapij waar jullie geld voor krijgen en waardoor jij je salaris krijgt door ons want wij kopen de tickets ,,,,,dus bullshit verhaal , hij zij toen ga maar naar balie 55 daar zit mijn bovenchef vraag het maar aan haar , dus liepen naar haar toe nou sorry maar zoo een grote organisatie pegasus maar zoo ordinare personeel nog nooit meegemaakt !!! Ik werk zelf voor een vakantiepark maar is ons aangeleerd en opgeleid klant is koning maar jullie personeel heeft daar letterlijk echt schijt aan !!!!!!!!!!! Ik kwam daar aan met me vader die vertelde het in het turks en ik bemeoeide me er ook mee ! Ik vroeg aan haar mijbagage is bij mij wat veel en mijn dochter minder dus kan toch ook dat mijn dochter de kilos worden ingecheckt waarop ik dit antwoord kreeg in het turks zei ze letterlijk dit ( Size memleketin ne halde oldugunu bilmiyormusunuz bagagi baskasina veremesin ) dus ze zei van weet je niet in welke situatie het land in zit dat jij de kilos aan andere geeft, wat heeft de problemen van het land met mijn probleem te maken ???? Ik was zoooo kwaad geworden dat ik uit boosheid zei in het turks ( size musthak allaha daha beter etsin diyerek uzaklasma basladim ) dus ik zei terug dat het verdiend is en dat allaha ( god ) nog erger geeft aan jullie , dus liep weg waarop ze achter me riep vanuit haar zitstand achter haar buro allaha sizin belanizi versin , ze schreeuwde achter mij mag allaha ( god ) jou ellende geven waarop ik schreeuwde opdodnderen door ons zit jij daar door ons geld wordt jou salaris betaald!!! Ik ben terug gelopen naar de incheck balie heb daarvoor met me vader de koffers opgedaan en spullen van mij in de koffer van me dochter gedaan dus verdeeld en ingecheckt !!!! En ik heb gezworen dat ik echt noooit maar dan nooit meer met pegasus ga vliegen die chef wie geeft haar het recht om mensen na te beledigen ????? Om mijn heb ik iedereen ingelicht dat ze nooit meer met pegasus moeten vliegen en hoor inderdaad dat medewerksters onvriendelijk associaal vreselijk in de hoogte zijn !!!! Dat iedereen zeer tevreden is met andere vliegmaatschapijen dan met pegasus zal dit overal gebruiken want zit er nog steeds mee wie hun het recht geven om mij of andere mensen zooo te behandelen??? Jullie kunnen haar nachecken wie er bij balie 55 heeft gezeten 16-08-2016 rond 09:00 smorgens en brutale personeel zogenaamd chef !!!!! Nou dat mag absoluut geen chef genoemd worden !!!! Maar dit was echt voor mij de laatse keer met jullie te vliegen maar wou me ei ( klacht ) zeer zeker kwijt ,,,

Ik ben totaal niet tevreden met de medewerksters op adnan menderes izmir

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tuultje1977