Klacht: asot 2013

op 05 april 2013 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 kaarten bestel in februari en direct betaald en tot nu toe niks ontvangen, het is nu vrijdag en morgen is het al en weet nog steeds niet waar ik aan toe ben

Gewenste Oplossing:

kaarten gewoon leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets4U in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets4U een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tickets4U

Heeft op 11 april 2013 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

U heeft betaald met overschrijving, en door de ING storing is die betaling iets later bij ons binnen gekomen. Uiteindelijk kan ik wel zien dat u de kaarten op tijd heeft ontvangen en ik hoop dan ook dat u een fantastisch feest heeft gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tickets4U beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door niels199