Klacht: Asos reageert niet en mijn pakketjes zijn nog steeds ik niet binnen

op 29 juni 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik heb 3 pakketjes besteld bij asos ze hadden vorige week al binnen moeten zijn .Ik heb inmiddels al 10 e-mails verstuurd maar er word gewoon niet gereageerd.
Echt een hele slechte klantenservice.
Ik heb er ook spoed bij gedaan omdat ik op vakantie ga .

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat asos op mij reageert ik heb mijn pakketjes deze week nodig omdat ik op vakantie ga

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Imane Ferdaous