Klacht: Asociale medewerkster Basic Fit Veenendaal

op 25 mei 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste lezer van Basic-fit,

Ik wil graag een klacht indienen over een teamleider werkzaam in Basic-Fit in Veenendaal.

Ik vind het zorgwekkend dat deze medewerkster van Basic Fit in Veenendaal wolweg, gasten niet welkom laat voelen in de club, dat terwijl ik 2 jaar contributie betaal voor de club en altijd netjes de huisregels opvolg.

Wat is er gebeurd;
De medewerkster spreekt mij aan omdat ik op dat moment mijn mondkapje was vergeten te dragen in de club, kan gebeuren zou je zeggen dat heeft iedereen wel eens, maar wat ik opmerkelijk vind is dat er meerdere mensen in de club rondlopen die ook hun mondkapje niet ophadden maar dat ze alleen mij heeft aangesproken, de manier waarop ze dat deed vond ik alles behalve onbeschoft, ik kreeg “ een laatste waarschuwing “. Ik stond met mijn bek vol tanden, ik heb dit nog nooit ervaren.

Ik heb daarna geprobeerd verder te sporten maar ik werd door deze medewerkster met elke beweging die ik deed in de gaten gehouden. Vreselijk!

Ik sta op het punt om mijn lidmaatschap op te zeggen door deze ervaring.

Groetend,
Reduan Iabkrimen.

Medewerkster ontslaan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 26 mei 2021 om 08:18 geantwoord

Beste Reduan,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Wat vervelend om te vernemen dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Dit kan en mag de bedoeling niet zijn.

Ik heb jouw feedback direct doorgestuurd naar de verantwoordelijke van de betreffende afdeling, om dit onder de aandacht te brengen. Hij/zij zal deze situatie verder oppakken met de betreffende medewerker.

Oprechte excuses voor de situatie welke zich heeft voorgedaan!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Redu