Klacht: Asociale gedrag van Vomar medewerker .

op 15 maart 2020 over Vomar in de categorie Supermarkten

Opzoek naar broccoli heb ik de groeten man gevraagd of de broccoli wat hij aan ‘t bijvullen was ook in de aanbieding is.
Hij was op dat moment aan het kletsen met een collega die tegenover hem ook aan het bijvullen was dus herhaalde ik mijn vraag “is dit de broccoli in de aanbieding?
Toen kreeg ik met een geïrriteerde blik een korte antwoord “hier is niks in de aanbieding, kijk maar daar”
Vervolgens ging hij verder met het kletsen.
Dat door de vinger gezien te hebben heb ik hem de vraag gesteld “waar is daar?” Hij negeerde mij. Nadat een vrouw de gezien had hoe de medewerker met mij om ging had ze hem gezegd “de meneer vraagt je wat”. En helaas moest hij weer met een geïrriteerde blik kijken en reageren “het is daar!” En hij ging vervolgens weer door met het kletsen.
Ik maakte toen de opmerking “je bent goed in je werk.

Vervolgens ben ik naar de balie gegaan om een klacht in te dienen bij de manager.
Nadat ik hem uitgelegd had hoe zijn personeel met mij is omgegaan vond hij het “jammer” en ging meteen in verdediging vragend naar begrip omdat het druk was geweest.
hij heeft GEEN excuses aangeboden namens zijn personeel en zei dat hij met hem zou gaan praten.
En toen ik hem informatie wilde vragen om hoe ik een klacht kan indienen zei hij dat ik online moest kijken.

Ik ben tevreden als de Manager zijn excuses aanbied namens Vomar en als de “groenteman “ zijn excuses aanbiedt voor zijn asociale gedrag tegenover mij en voortaan klanten met respect en goed helpt.

Ik vind dat ik dat wel minimaal kan verwachten dat als ik boodschappen ga doen mijn stemming niet verpest wordt. (Wat nu wel duidelijk het geval is).

Ik vertrouw erop dat ik spoedig een feedback op mijn klacht krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ten10