Klacht: Asociale doorrijder.

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo arriva,
Vandaag14-2-2018 wil ik de buslijn 51 pakken om naar Leeuwarden te gaan.
Ik sta bij bushalte de kruisweg waar de bus om 13.17 komt. Hij kwam om 13.17 netjes aanrijden dus ik steek mijn ov-kaart uit als teken dat ik met de bus mee wil. De buschauffeur doet zijn knipperlicht aan om bij mijn bushalte te stoppen. Maar rijd vervolgens door, en lacht mij zonder schaamte uit!
Ik vind dit niet kunnen, als een buschauffeur je niet ziet staan kan een keer gebeuren maar deze buschauffeur ziet mij overduidelijk aan/staan. Vervolgens moet ik een half uur wachten op mijn volgende bus. Plus ben ik veelste laat in Leeuwarden.
Ik hoop dat U mijn klacht serieus neemt. Want voel me behoorlijk voor gek gezet. Met vriendelijke groeten Cealey Marie

Wanneer een buschauffeur vriendelijk en beleefd is en mij niet expres voorbij rijdt en me met een grote grijns uitlacht.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 februari 2018 om 14:16 geantwoord

Beste Cealey,

Erg jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Het is uiteraard niet de bedoeling dat een chauffeur eerst zijn knipperlicht aanzet om af te slaan en vervolgens toch doorrijdt. Begrijpelijk dat je baalt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder opgepakt en uitgezocht worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Excuses voor het ongemak die je hebt ervaren doordat de bus is doorgereden. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Cealey