Klacht: Asociale buschauffeur

op 19 juni 2018 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

De bus die 19:17 zou vertrekken vanaf meester tripkade richting UC met nummerbord: 23-bjr-4 heeft mij erg laten zitten. Ten eerste was de bus meerdere minuten te vroeg bij de halte. Toen de bus daarna stil stond bij het stoplicht werd ik volledig genegeerd door de chauffeur, terwijl hij überhaupt nog had moeten aankomen op de halte. Zo gingen een 3tal minuten voorbij en is de chauffeur gewoon doorgereden.

Ik snap dat een chauffeur niet zomaar kan stoppen, echter als hij meerdere minuten te vroeg aankomt, mij volledig negeert en het tegenovergestelde van behulpzaam is, gaat er in mijn ogen is echt iets verkeerd. Dit was voor mij een zeer onaangename ervaring met uw bedrijf.

Er zijn genoeg regels om alles goed te laten lopen. Als hier de klant het slechtste uitkomt, gaat er toch iets verkeerd.. ik verwacht dat hier i
Over wordt gedacht, desnoods sta ik open voor een brainstormsessie.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Basvdb