Klacht: Asociale buschauffeur

Anoniem350000 op 06 april 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wat een onzettend onsympathieke en asociale buschauffeur. Bij de kanaalkade in Alkmaar eerst doorrijden omdat niemand zijn hand uitsteekt. Misschien heeft hij daar een punt. Maar om vervolgens boos te worden op de reiziger terwijl hij wordt bedankt dat hij stopt, is ontzettend onvriendelijk. Vervolgens komt er nog een vrouw met kinderwagen en twee kleine kinderen, en wanneer de vrouw vraagt of iemand haar kan helpen, is de buschauffeur de eerste die ‘nee’ zegt. Altijd goede service bij arriva, maar dit kan echt niet. Rit 350 naar Leeuwarden van 17:17 – 19:16

Als de buschauffeur vriendelijk zou zijn, wat bij zijn werk hoort.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 april 2018 om 17:46 geantwoord

Beste Anoniem350000,

Jeetje wat een verhaal. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke manager. Ik zal de manager verzoeken de situatie met de chauffeur te bespreken. Dit gesprek vindt plaats op basis van hoor en wederhoor. In ieder geval onze excuses voor het ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door