Klacht: asociaal personeel

op 14 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste,

Ik kom graag in de Blokker Almere Schutterstraat,
een leuke winkel, goede service en over het algemeen vrolijke mensen.

Maar nu was ik laatst 13-06-’16 rond 12;00 uur.

En denk dat ik nog geen 2 minuten binnen was en getoeter door de winkel heen, wel 100 keer de zelfde naam. En niet veel later kunnen we een woorden wisseling overduidelijk horen door de winkel.Als ik het goed heb stonden ze in een hele andere ruimte als de winkel.

ik en de andere mensen die in de winkel waren stonden enorm verbaasd, dat een mederwerker zo tegen zijn leidinggevende kan praten en daar nog kan werken. ik ben wel eens eerder door hem geholpen en toen was de service ook niet zo goed maar dit slaat de spijker op zijn kop!!!!

Ik wil natuurlijk niet aan iemands brood zitten dat is iets wat niet zou mogen. Maar ik zeg het je eerlijk deze kerel kan er beter uit dat zal een verbetering zijn voor de hele winkel. respect voor iedereen die met hem moet werken want ik zou het niet kunnen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 18 juli 2016 om 14:00 geantwoord

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik had u graag telefonisch gesproken helaas is dit niet gelukt.

De situatie die u omschrijft is meer dan onwenselijk. Een verschil in mening is altijd mogelijk, hier dient echter wel op een professionele manier mee omgegaan te worden. Dat u en de overige bezoekers überhaupt iets van het onmin gemerkt hebben is absoluut onacceptabel. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Een bezoek aan een van onze winkels hoort een leuke ervaring te zijn. Voor een woordenwisseling tussen het personeel is geen plaats op de winkelvloer.

Om soortgelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen, wordt uw klacht intern besproken met de rayon- en bedrijfsleider.

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door SaMsVaLeNtYne