Klacht: Asociaal gedrag Brigitte Filiaalleidster Douglas filiaal 17 Gelderlandplein/Politie Lijenberglaan te Amsterdam

op 10 augustus 2017 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Graag vraag ik uw aandacht voor het volgende.
Woon zelf 15 jaar op Buitenveldert aan t winkelcentrum Gelderlandplein waar ik vaak kom voor mijn boodschappen.
Afgelopen 6 maanden als ik in de Douglas kwam kocht ik zo ook mijn producten wel is waar met korting wat voorheen niet nodig was omdat ik werkte en daar veel geld heb besteed aan cosmetica,crèmes en parfums.
Gedurende deze 6 maanden werd ik voortdurend door medewerkers van Douglas als ik binnen kwam op n vrij dominante wijze benaderd en aangekeken als ik toch niets kocht en dan met n wijze van”wat doe je hier dan nog”.
Welnu enkele keren daarna werd mij de toegang verboden omdat ik niet langer welkom was.
De reden wilde Brigitte filiaalleidster Douglas Gelderlandplein te Amsterdam me niet zeggen waar toen ook een vriendin van mij aanwezig was die ook klant bij Douglas is.
Mijn volgende bezoek aan de Douglas is er de opzichter van Gelderlandplein en 2 politie agenten bijgehaald.
Er werd mij verteld dat ik niet langer welkom was omdat ik het personeel ophield niet aan de huisregels hield en teveel aan testers zat.
Als ik nog 1 voet binnen zou zetten zou de politie aan de Leijenberglaan te Amsterdam mij oppakken en een aantal uren vastzetten werd mijn verteld.
Welnu ik ben een Nederlandse dame van 43 jaar en voel mij in deze zwaar gediscrimineerd.
Leef in een vrij land,heb mij tijdens bezoek aan genoemde Douglas nooit de openbare orde verstoord nog gestolen en hoe halen politie en Douglas het in dr hoofd om mij op deze wijze te behandelen.
Er is mij afgelopen tijd vanuit de Douglas meerdere malen reclame gestuurd met onbeschofte toon die ik u zal sturen.

Mvg. K van Osch

Ik ben tevreden als zowel Douglas en Politie zich niet achterbaks en corrupt opstellen en mij met respect behandelen wat ik op zijn minst waardeer en wil daarbij een schade vergoeding voor het emotionele leed wat ik hiervan ondervindt.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht W.Ox

2 dagen geleden - Vandaag weer kortingscoupon naar mijn adres gestuurd met beledigende afzender! Douglas wild mijn voorschut zetten en blijft hiermee doorgaan. Heb int verleden gemaild naar t hoofdkantoor van Douglas en zouden hierover contact opnemen met desbetreffende Brigitte filiaalleidster van het Gelderlandplein te Amsterdam maar tevergeefs. Zei mailen mij niet terug en blijven asociaal!

Alle klachten die gemeld zijn door W.Ox