Klacht: Asociaal gedrag bedrijfsleider

op 18 mei 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn ouders gingen naar de jumbo in Velp GLD om boodschappen te doen zoals ze al tig jaren doen en tot hun verbazing mocht mijn vader niet naar binnen en dat terwijl het niet druk was aangezien ze altijd heel vroeg boodschappen doen vind het zeer kwalijk dat dit gebeurd nu de regels versoepeld zijn en het eerder geen punt was .
Mijn moeder heeft de bedrijfsleider gebeld en kreeg als antwoord dat ze Rutten maar moest bellen dat opzicht is al een asociaal antwoord zou je denken Maar meneer vond het ook nog nodig om te zeggen dat je ook niet mag stelen en moorden ik ben verhaal gaan halen en tegen mij gevraagd hij zich net zo bijdehand en hij had dat niet in die context gezegd heb hem duidelijk gemaakt dat het niet goed te praten is in welke context hij dat ook gezegd zou hebben zou ga je niet met oudere mensen om ik heb hem dat ook gezegd dat hij zo niet heeft te praten met mijn ouders zegt hij ook nog tegen mij bedreig je mij wat totaal niet het geval was maar het is mij wel duidelijk dat jullie in Velp een bedrijfsleider hebben aangesteld die daar totaal niet geschikt voor is Ik neem aan dat jullie dit ook hoog opnemen zoals ik dat ook doe .
In afwachting van
Mevrouw hakkert

Ik verwacht dat deze meneer een wel gemeende waarschuwing krijgt maar mijn inziens is hij totaal ongeschikt voor deze functie als je deze uitspraken doet .
Ik verwacht ook daar er een wel gemeende excuses naar mijn ouders gaat ze willen niet eens meer naar de winkel toe ze onbeschoft zijn ze behandeld

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw hakkert