Klacht: Asociaal

Janneke1995 op 24 oktober 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb me nog nooit zo frustreerd en boos gevoeld.
Wij zouden 13 dagen geleden al WiFi moeten hebben. Ik heb elke dag minstens 2 keer gebeld waar de WiFi verbinding bleef maar iedereen vond het ‘vervelend zeg, oh wat naar’ maar verder….wordt er niks gedaan. Geen doorverwijzing. Alleen maar valse beloften dat ik zou worden terug gebeld een nood pakket zou krijgen. Dit is nog nooit gebeurd. Mijn man en ik hadden allebei allang WiFi moeten hebben op die start datum die elke dag werd veranderd. Voor het thuis werken, hebben we hoog nodig WiFi nodig.

Beide zijn we al twee keer door onze bundels geen gegaan, hebben we úren gebeld (echt niet overdreven).

En ondertussen nog niks geregeld. Zo ontzettend asociaal.

Nooit, nooit voor KPN kiezen want ze laten je zo in de steek en doen niks voor je dan een goed verhaal ophouwen, je tijd te verdrijven en kosten te maken.

Héél erg asociaal.
Ik heb het nog zacht uitgedrukt allemaal.

Gewenste Oplossing:

Als vandaag de WiFi het gaat doen.
We een vergoeding krijgen voor het alle bel minuten en tijd verdrijf.
En een gratis WiFi verstrekker voor elke verdieping (2x)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janneke1995