Klacht: artikelen worden niet geleverd.

op 23 juli 2017 over Petssupermarkt in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 4 juni 2017 een bestelling gedaan voor een waarde van € 54,47 inclusief verzendkosten.
Omdat ik geen reactie ontving heb ik gemaild op 9 juni en sindsdien diverse male geprobeerd contact te krijgen via telefoon. zowel een mobiel als een vast nummer.

Gewenste Oplossing:

Als ik de goederen ontvang of mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Petssupermarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Petssupermarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hijpelaar