Klacht: Artikelen uit de folder die niet in de winkel zijn.

op 10 oktober 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Vanochtend naar blokker Bunnik. Twee artikelen uit de nwe folder zijn er niet. Blokker wil zo graag zijn zaken houden, “upliften” etc. Zorg dan dat je voorraad op peil is, en zeker de artikelen die in de folder staan. Het ging om de inventum elektrische deken en de sonycare opzetborstels!
Jammer!
Met vriendelijke groet A. Nijhuis-Kamp.

Als de spullen die ik wil hebben uit de folder ook daadwerkelijk aanwezig zijn!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 11 oktober 2016 om 15:29 geantwoord

Beste mevrouw,

Heel vervelend dat u de door u gewenste folderartikelen niet in de winkel kon vinden. Wij streven ernaar om alle artikelen op tijd in iedere winkel te krijgen. Soms lukt dit jammer genoeg niet. De folder wordt geruime tijd van te voren samengesteld en gedrukt. Wanneer de folder eenmaal aan de drukker is overgedragen kunnen er geen aanpassingen meer gedaan worden. Dit betekent dat eventuele laatste moment leverings-of -distributieproblemen niet meer meegenomen kunnen worden. In het geval van de elektrische deken hebben we helaas te maken met leveringsproblemen. Hierdoor konden wij de deken ook niet op tijd uitleveren aan de winkels. Deze zullen de elektrische deken deze week gaan ontvangen. De elektrische deken is sinds vanochtend wel al via de webshop te verkrijgen: http://www.blokker.nl/nl/blknl/baden-en-slapen/elektrische-dekens/inventum-elektrische-deken-hn1312v?dfw_tracker=10154-1206469
U bent verder opzoek naar de Sonicare opzetborstels. Deze zijn alleen via de webshop te verkrijgen. Normaal staat dit aangegeven door middel van het webonly of blokker.nl icoon. In dit geval staat dit er niet bij. Dit is een fout van ons, waar ik excuses voor aanbied. U vindt de opzetborstels hier: http://www.blokker.nl/nl/blknl/philips-sonicare-opzetborstels-hx9024-07-set-van-4?currentSearchTerm=4002261&resultsCount=1

Saskia
Blokker webcare