Klacht: Artikelen retouren op kosten klant

op 04 augustus 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was op zoek naar een benzine dop voor een Peugeot J5,
Ik ben gelinkt naar autodoc, hier heb ik de Fop besteld dat geschikt was voor fiat en Peugeot J5.
Ik heb de artikel ontvangen na2 weken, autodoc zet voor bestelling, morgen in huis.
Dop is niet voor Peugeot J5, dop maat is grootter dan schroefdraad dop maat op Peugeot.
Foutje van verkoper, nu blijkt dat als je iets wil terug sturen, dan moet de klant ook nog de kosten betalen.
Belachelijk situatie.
Ik wil artikel zo snel mogelijk retour sturen voor omruilen naar de juiste artikel.
Artikel is nog in mijn bezit, ik wil de kosten van autodoc niet dragen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden, als het artikel geruild kan worden en ook nog op kosten verkoper, dit omdat de artikel dat ik heb ontvangen niet de artikel is wat op de website staat, aankoop geschikt voor fiat en Peugeot

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karanr666