Klacht: Artikelen in een ander filiaal voorradig willen ze niet onderling leveren!!

op 02 mei 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Leuke aktie van Jysk! Mooie bloempotten afgeprijsd op de site, maar niet bestelbaar via internet ­čÖü wil er graag 2 hebben, maar niemand bied je de service aan, niet in de winkel, maar ook niet de klantenservice. Wel nog verkrijgbaar in Gouda, terwijl mijn dichtsbijzijnde filiaal voor mij Houten is. En als reden krijg ik het voorraad verschil van de leveringen van de filialen. Ik werk zelf bij een heel groot bedrijf in de detailhandel en wij leveren onderling door heel Nederland. Om onze klanten tevreden te houden. Het word gewoon goed gepland door logistiek! Echt zeer teleurstellend dat niemand moeite voor een klant wil doen, die iets heel graag wil hebben. Het gaat hierbij om twee stuks bloempot Blommer 31├Ś31├Ś50 cm kleur natuur van 29.99 voor 20.00 euro. Ik begrijp heus wel dat het een uitlopend artikel is, en dat het niet bestelbaar is, maar ze denken alleen maar in problemen niet in oplossingen.

Als ze mij meer hulp zouden bieden. Je kan niet van een klant verwachten dat hij op eigen kosten helemaal naar Gouda gaat rijden, dan heeft die aanbieding ook geen zin.

Bericht van Jysk

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Oskam, Wat vervelend om te lezen dat u teleurgesteld bent. Onze excuses hiervoor. De bloempotten BLOMMER zijn artikelen die uit ons assortiment verdwijnen. Hierdoor hebben slechts enkele winkels van ons deze bloempotten nog in hun voorraad. Helaas is niet mogelijk om de voorraad van ons filiaal in Gouda te laten leveren in Houten doordat wij geen interne bezorgdienst hebben. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ilana

Alle klachten die gemeld zijn door oskam1981