Klacht: artikel wel betaald, zit niet in de tas

op 09 oktober 2017 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag eind van de dag een tas vol gekocht bij de Primark. Nog even op bon gekeken of alles klopt, want vele kleintjes maken toch een groot bedrag. Eenmaal thuis blijkt dat er een artikel wel is betaald maar niet in de tas zit. Gelijk gebeld met het telefoonnummer van de Primark dat stond op de bon. Echter er nam niemand meer op. Maandag gelijk weer geprobeerd over de dag verspreid, maar weer neemt er niemand op. Ik woon nu ook weer niet zo dichtbij dat ik zo maar even langs kan gaan. Van iemand anders hoorde ik dat zij dat een tijdje terug ook meegemaakt heeft en bij de Primark zeiden ze dat ze geen bewijs had, dus kreeg ze ook niets vergoed….

Gewenste Oplossing:

Als ze het ontbrekende artikel alsnog geven of geld terug storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monies