Klacht: Artikel verkeerd geprijsd

op 12 september 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

2 weken terug tijdens een weekendje Maastricht 2 jasjes gekocht bij de Zara.Het eerste jasje wat ik paste was zwart en koste 49,95 volgens het prijskaartje.Naast deze zwarte jas hing het zelfde model in andere stof en grijze kleur.Ook gepast maar niet naar de prijs gegekeken er van uit gaande dat deze het zelfde zou zijn.Bij de kassa tijdens het pinnen dacht ik wel,hé ik moet meer betalen,maar dacht ook meteen dan zal de grijze wel wat duurder zijn omdat dat een andere stof is.Bij thuiskomst zag ik op bijde kaartjes staan €49,95 en op de kassabon stond €59,95 per stuk.Omdat ik zelf niet in de buurt van een Zara woon heb ik direct per mail contact opgenomen met de Zara.Zij vroegen mij om een foto van de bon.Die heb ik gestuurd.Een tijdje daarna kreeg ik 2 verschillende mails.In de ene stond dat ik terug naar de winkel moest en daar mijn geld terug zou krijgen.In de andere mail stond dat ik op de site moest kijken naar de prijs van de jasjes,De prijs op de site is de juiste prijs,waarschijnlijk zijn ze in de winkel vergeten de Spaanse prijs stickers te verwijderen.Als ik nog vragen had kon ik bellen naar het hoofdkantoor.Ik heb meteen gebeld naar het hoofdkantoor,deze dame vertelde dat ze niets voor mij kon doen en de winkel ook geen geld terug kon geven,want onder het prijsstickertje zat de juiste prijs en er was iemand vergeten dat stickertje er af te halen.Als ik dit meteen in de winkel had gemeld hadden ze misschien nog iets voor mij kunnen doen.Nu niet meer.
WAARDELOOS,SLECHTE SERVICE.

Wanneer ik het naar mijn idee te veel betaalde geld terug krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luisman1