Klacht: Artikel prijs

op 02 oktober 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Gisteren, zondag 1 oktober was ik in de Action Gronsveld Limburg. Daar ik activiteitenbegeleidster ben met een klein bestedings budget moet ik op de kleintjes letten en daarom koop ik altijd met veel plezier bij Action.
Gisteren was dat echter even anders. Ik kocht een aantal wooden buntings voor €0,79. Bij het afrekenen moest ik echter €0,99 per artikel betalen.
Ik liep terug naar het artikel om te kijken of ik mij misschien vergist had, en er misschien ook nog andere slingers lagen.
Dit was niet het geval.
Ik sprak een medewerkster aan. Die zei dat het kwam omdat het artikel op de kassabon als “maak je eigen deco” slinger stond, terwijl dat op de verpakking “make your own bunting” was.
Bij mijn weten is het verschil alleen de taal, of een bunting moet plotseling geen slinger meer zijn.
De medewerkster zei dat dus alle slingers die er lagen verkeerd in het schap waren gezet.
Maar dat was ook niet zo, want op de prijssticker ging het juist over deze slingers.

Ik zou het erg op prijs stellen als de prijs in de stelling overeenkomt met het bedrag dat ik aan de kassa betaal. Een foutje kan gebeuren, maar verkoop het artikel dan tegen de prijs die op de stelling aangegeven wordt en laat de klant bij het afrekenen niet opeens €0,20 meer voor een artikel betalen..

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y. Nijhuis