Klacht: Artikel plotseling niet meer leverbaar

op 15 augustus 2017 over River Island in de categorie Internetshops - Kleding

Goedendag,

Ik heb een online bestelling bij River Island gedaan. Tot mijn verbazing kreeg ik enkele dagen, na mijn bestelling, een mail dat een artikel die ik echt nodig heb niet meer leverbaar is. Er is al wel betaald. Hierop heb ik met de winkel gebeld en een medewerker gaf mij een nummer van een kantoor in notabene London! Hierop heb ik naar de manager gevraagd en aan haar gevraagd of ik een vergelijkbaar artikel kan krijgen of eventueel mijn geld terug. Die verwees mij vervolgens wederom met een nummer van de klantenservice notabene LONDON (!), dit kan natuurlijk niet. Hierop vroeg ik stomverbaasd of zij serieus was. Dit bleek helaas zo… Ik heb het een en ander uitgezocht en er blijkt een klachtenregen te zijn tegen deze manager. Ik vind het een schande dat River Island zich door zo iemand laat vertegenwoordigen in onze grote stad Rotterdam. Hier ontbreekt niet alleen aan professionaliteit, maar ook aan klantgerichtheid en begrip. Want zo kan je echt niet omgaan met klanten!

Ik zou het op prijs stellen als ik een vergelijkbaar artikel (polo) zou kunnen krijgen, want ik heb het echt nodig.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over River Island

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over River Island nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door krishen12