Klacht: Artikel niet ontvangen

op 03 juli 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 mei 2019 een borduurpakket van Lanarte besteld via bol.com. Op 31 mei retour gezonden daar het borduurlinnen te fijn was. Verkoper heet Erven Ysselstein-Groninger. Verkoper accepteerde het borduurpakket niet daar het geopend was. Zij heeft het pakket retour gezonden aan mij. Volgens DPD is het bezorgd op 7 juni 2019 om 14.52 en getekend door J. Willemsen. Dat klopt niet er is niets bezorgd en niet getekend want J. Willemsen was op vakantie. Er zou dan getekend moeten zijn met C.J.C. Bastonno. Volgens DPD heeft de chauffeur het pakket verkeerd bezorgd en zelf getekend. Verkoper moet onderzoek laten instellen bij DPD. Er zijn vele e-mails gestuurd aan bol.com en de verkoper en een brief aan de directie. Bol.com doet niets ik moet gewoon betalen voor iets dat ik niet ontvangen heb. Factuurnummer: 3901262238070 bestelnummer: 2349542770.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het geld terug gestort wordt. Het bedrag is 45,50. Tevens wil ik dat de verkoper een onderzoek laat verrichten bij DPD wie de handtekening heeft gezet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 17 juli 2019 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Graz,

Je hebt contact gehad met mijn collega's. Bij deze sluit ik je bericht.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Graz