Klacht: Artikel niet ontvangen

Haaaaaanneke op 17 oktober 2017 over Sisow.nl in de categorie Financiële hulpverlening

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb online een bestelling van touw gedaan maar nooit een bevestiging ontvangen en ook geen touw… De omschrijving bij de afschrijving was: Omschrijving: 100007775 00500029
22965544 100007775 ze doet het z
elf
Kenmerk: 20-09-2017 14:34 005000
2922965544

Er is 45,95 afgeschreven naar IBAN NL40INGB0654XXXXX5. Bij zoeken op internet kwam ik veel klachten tegen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sisow.nl over deze klacht.

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen mevrouw/meneer Veerman, Ik heb uw betaling getraceerd en uw klacht doorgestuurd naar de betreffende webshop. Zij zijn verantwoordelijk voor de levering of terugbetaling. Mocht ik iets vernemen van de webshop dan zal ik u berichten. Met vriendelijke groet, Sisow

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Heel fijn dat er zo snel een reactie komt. Dank! Kunt u mij nog even laten weten wat de naam van de webshop is? Ik heb er namelijk meerdere bekeken en weet niet meer exact waar ik besteld heb. Aangezien ik geen bevestiging heb ontvangen kan ik dit niet terugvinden. Alvast bedankt!

Bericht van

4 jaren geleden - de webshop is: www.lampenmaken.nl

Alle klachten die gemeld zijn door