Klacht: Artikel niet leverbaar

op 05 juli 2012 over V&D in de categorie Warenhuizen

Ik heb in de sale 20855505 Big Bobby Car Classic + Shoes besteld voor de prijs van 5,00. De minimale betselorder prijs is 10 euro dus ik heb daarbij nog een BH besteld van 7 euro in de sale. Ophalen in de winkel wou ik graag maar dat was niet mogelijk vanwege de Big Bobby Car. Ik kreeg een mail dat de Big bobby car niet geleverd kon worden.
Vervolgens kreeg ik een mailtje dat de BH wel onderweg was. Ik had die BH besteld juist om aan het bedrag te komen boven de minimale 10 euro. En voor een BH van 7 euro ben ik ook niet bereid om 3,95 verzendkosten te betalen. Ik bestel wel vaker online maar ik haal altijd af juist om deze kosten te drukken.
In de mail krijg ik een kortingscode voor gratis verzending voor de volgende keer. En het advies om met de winkels in de buurt contact op te nemen (vreemd dat je dat zelf mag doen).
Ik kan niks met een kortingscode voor gratis verzending. Ik wil mijn verzendkosten terug krijgen. De BH breng ik zelf wel terug naar een V&D filiaal, op laten halen gaat me nog meer geld kosten anders.

“”

De voorraadstand van het door jouw bestelde artikel was helaas niet correct.
Hierdoor heb je een artikel besteld dat achteraf niet op voorraad bleek te zijn.
Wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Bij jouw volgende aankoop op vd.nl kun je gebruik maken van de kortingscode: (?)
Bij gebruik van deze kortingscode betaal je geen bezorgkosten à € 3,95 bij je volgende bestelling.Wij doen ons uiterste best om alle artikelen op voorraad te hebben in onze webshop en hopen je snel weer terug te zien op vd.nl.

Helaas zijn niet alle door je bestelde artikelen van order 113227909 leverbaar. Mogelijk zijn deze artikelen nog wel beschikbaar in onze winkels. Kijk op vd.nl/info voor uw V&D in de buurt. In het overzicht hieronder zie je om welke artikelen het gaat.
Jouw betaling voor deze artikelen – ter waarde van € 5.00 zal door V&D binnen 14 werkdagen op je rekening worden teruggestort. “”

Ik wil mijn verzendkosten terug en niet in de vorm van een kortingscode. ÓF nog liever :Ik wil op de lijst gezet worden en het artikel alsnog te ontvangen wanneer het weer leverbaar is tegen de Sales-prijs.

Bericht van V&D

5 jaren geleden - We nemen dit graag in behandeling. Onze collega's van vd.nl zullen contact met u opnemen en zoeken naar een oplossing voor u. Met vriendelijke groet, Webcareteam V&D

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door V&D in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat V&D een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

V&D

Heeft op 20 juli 2012 om 12:59 geantwoord

Er is een oplossing geboden aan de klant.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van V&D beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mvlov