Klacht: Artikel niet goed, wil daarom retourneren echter wordt ik geweigerd met allerlei verzonnen leugens

op 19 juni 2016 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een horloge van merk esprit gekocht voor mijn schoonmoeder, deze was in de sale. De horloge hebben we dit weekend, 8 dagen na aankoop aan mijn schoonmoeder cadeau gegeven. Echter kwamen we er meteen achter dat er allerlei krassen /vlekke op de onderkant en de rest van de band zaten.
Daarom hebben we gevraag of we deze konden ruilen, was niet mogelijk omdat het een sale artikel was. OOk retourneren had geen zin, volgens de bedrijfsleider hadden we de horloge bij gebruik zelf bekrast. TOtaal onzin dat ze zelf verzint, de horloge is ongebruik!!
Echter na veel aandringen gaat ze de horloge toch ter reparatie aanbieden.
Maar ik ben er klaar mee en wil deze horloge die bij aankoop dus niet goed was, nu 10 dagen na aankoop terugbrengen omdat artikel niet deugt.

Gewenste Oplossing:

Geld terug, of andere horloge kiezen/kopen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dogani81