Klacht: Artikel niet betaald wat het in de winkel geprijsd stond

op 18 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

In blokker Merksem bredabaan worden artikels niet verkocht aan het bedrag dat ze geprijsd staan. Het gaat hier om een heel klein bedrag (3,99 ipv 2,49 euro) maar het gaat me om het principe en het feit dat de blonde dame helemaal niet klantvriendelijk reageerde. In blokker Schoten kreeg ik hetzelfde artikel wel aan de in de winkel voorgstelde prijs

Meestal ben ik wel tevreden

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Blokker

Heeft op 19 mei 2016 om 12:02 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend om te vernemen dat u in de winkel in Merksem niet op een klantvriendelijke manier bent geholpen. Uw melding hierover stuur ik door naar mijn collega's van de klantenservice van Blokker België. Zij nemen vervolgens contact op met zowel de winkel als de regioverantwoordelijke. Uw bericht zal besproken worden om soortgelijke situaties te kunnen voorkomen in de toekomst.

Mocht u in de toekomst nogmaals een vraag, opmerking of klacht hebben, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de Klantenservice van Blokker België. Zij zijn bereikbaar via info@blokker.be of door middel van het volgende telefoonnummer: 03/331.34.54

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
Blokker webcare

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse1966