Klacht: Artikel krant “Fred Thissen” wedstrijd St.Joost-1/SVH’39–

op 20 februari 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Aan de Limburg,
Als vaste assistent scheidsrechter SVH’39 wil ik een klacht indienen over het artikel vandaag in de krant(geschreven door Fred Thissen.
Gisteren was ik niet bij de wedstrijd echter word vandaag wel benaderd en bejegend over mijn veldverwijzing.
Gisteren heeft echter vanwege mijn afwezigheid een collega leider als assistent gefunctioneerd.
Zelf ben ik scheidsrechter Knvb en word gevraagd waarom ik me niet gedragen heb, omdat mensen eenmaal weten dat ik normaal de assistent ben.
Minimaal hadden er initialen bij moeten staan
Ik eis dus ook een rechtzetting in de krant dat niet de vaste assistent van SVH de vlag heeft gehanteerd.
Artikel staat in sport(Fred Thissen) wedstrijd St Joost/SVH
Graag zie ik uw reactie deze week in de krant
Knvb, scheidsrechters en assistenten/spelers van andere clubs vallen me nu lastig, verder zal ik in restant competitie lekker ontvangen worden bij clubs
Hartelijk dank Fred Thissen.

Rechtzetten officieel in krant

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:19 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door Bert.schmitz