Klacht: Artikel kapot, krijg geen reactie van light in the box

op 04 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

18 mei heb ik een lamp besteld bij light in the box. 6 weken later op 27 juni heb ik mijn bestelling pas binnen gehad!! Het gaat om de Grangemout kroonluchter van kristal met 8 lampen. Ik heb 27 juni gelijk aangegeven onder de titel vermiste of verkeerde producten dat de lamp stuk is. Toen ik daar geen reactie op kreeg, heb ik op 2 juli bij retour en terugbetaling nog een keer door gegeven dat de lamp stuk is. Ook hier krijg ik geen reactie op. Op de site van light in de box geven ze zelf aan dat klantenservice binnen 1 á 2 dagen reageerd. Op de paklijst zelfs binnen 24 uur. De kap hoort met verbindingsstukken aan de kroonluchter vast te zitten. Bij mij is de kap los van de kroonluchter.Verder ben ik niet tevrede over het uiterlijk van de lamp. Daarom wil ik deze graag retour sturen en mijn geld terug.

Snel een reactie met een code dat ik de lamp terug kan sturen en zo snel mogelijk het volledige bedrag van €192,50 terug op mijn rekening gestort

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 05 juli 2012 om 10:04 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirven