Klacht: Artikel kan niet worden geretourneerd

op 20 juni 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Op 25 mei heb ik een aantal aankopen gedaan bij de primark. Ik pas het altijd thuis, omdat er bij de paskamers lange rijen staan.
Nu ging ik vandaag 4 artikelen retourneren waaronder een jurkje. Het jurkje werd niet geaccepteerd, omdat het nummer op de bon niet gelijk was aan het nummer op het kaartje (de laatste twee cijfers). Verder klopte de naam en de prijs wel op de bon. Hier kan ik niets aan doen, want ik ben niet degene die het op de bon zet.
Het jurkje werd niet teruggenomen. Terwijl ik daar gewoon recht op heb. Op alles wat ik zei werd alleen maar nee of we nemen het niet terug. Een normaal gesprek of excuses was niet mogelijk en een andere oplossing ook niet.

Als ik mijn geld terugkrijg. En ik de volgende keer op een normale manier behandeld wordt, waarbij er op een normale manier gecommuniceerd kan worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marleen25