Klacht: artikel gescheurd na 1 keer wassen

op 04 september 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Twee weken geleden een blousejurk gekocht. Ik heb het artikel 1 keer in de was gedaan en er zat na het wassen een scheur in de mouw. Het betreft een artikel uit de nieuwe collectie. Bon heb ik niet meer en label had ik eraf geknipt. Ik ben ermee naar de winkel gegaan hier in Zwolle. Een pintransactie had ik wel maar ze weigerden mee te werken om een passende oplossing te bedenken.

Het lijkt mijn inziens niet normaal dat een kledingstuk die net in de nieuwe collectie zit zo snel kappot gaat. Ze weten immers heel goed hoe lang het artikel op de markt is. Deze jurk staat zowel online als in de winkel niet langer dan 4 weken te koop. Dus kunnen ze weten dat het pas gekocht is.

Ik heb wel een transactiebon, maar daar konden ze niets mee zeiden ze. Kortom: waardeloos! Door middel van dit schrijven hoop ik toch dat er een oplossing gevonden kan worden.

Deze situatie heeft plaatsgevonden in Zwolle.

Vriendelijke groet

Artikel omruilen of een tegoedbon.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zer1985