Klacht: Artikel gereserveerd, artikel toch niet aanwezig.

op 15 mei 2020 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Dinsdag 12 mei een spiegel gereserveerd in Emmeloord omdat dit de dichtbijzijnde vestiging voor ons was waar hij nog beschikbaar was. Ook een bevestiging gehad dat hij klaar stond. Donderdag 14 mei een 40 km enkele reis in de auto gezeten om de spiegel op te halen, blijkt ondanks reservering de spiegel er niet te zijn, sorry voorraad verschil. Ipv als er een reservering binnen komt dat er gecheckt wordt of het inderdaad op voorraad is, gebeurt dit niet. Hij kon nog wel besteld worden. Heb nog wel gevraagd of hij dan naar de dichtsbijzijnde vestiging bij mijn woonplaats verzonden kon worden, maar dat was ook allemaal moeilijk.

reserveringsnummer: 81499778

ben tevereden als de desbetreffende artikel naar mijn huis verzonden wordt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 18 mei 2020 om 20:05 geantwoord

Beste meneer, mevrouw De Haan,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat ontzettend spijtig dat het artikel dat u gereserveerd had niet aanwezig in de winkel bleek te zijn ondanks dat u hiervan een bevestiging had ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij kunnen ons voorstellen dat dit erg teleurstellend is.

Wij sturen uw bericht onmiddellijk door naar de winkelmanager. Deze zal u contacteren over uw klacht.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Bojin

Alle klachten die gemeld zijn door sjdehaan