Klacht: Artikel bij hun besteld maar niet door hun.

op 20 december 2012 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Zondag (16-12-12) naar de karwei gegaan om 10 meter statische raam folie te halen. Er was maar 7 meter dus moest deze besteld worden. Ik kreeg te horen van de medewerker dat deze folie dinsdag binnen zou komen en dat ik woensdag de folie op kon komen halen. Zodat zij de folie dinsdag klaar konden leggen. Woensdag wilde ik hem ophalen maar helaas de rol was nog niet binnen, sterker nog; hij moest nog besteld worden.De medewerkster was zeer onvriendelijk. Letterlijke woorden die zij tegen mij zei waren: “Kan nooit dat we de folie bestellen want de folie was nog niet voor de helft op” en “hoe kwam ik erbij dat zij hem dan zouden bestellen” Daarnaast had ze geen vriendelijke manier van praten. Ik heb hen er van moeten overtuigen dat ik 10 meter aan 1 stuk nodig heb en dat het dus wel besteld moet worden.Daarnaast is volgens mijn weten 7 meter overgehouden van 15 meter ook echt minder dan de helft! Ook kocht een andere klant daarna een ander stuk folie en kon ze ook niet alles krijgen omdat de folie op was en dit was nog geen 5 meter! Ik heb gevraagd of ze me nog tegemoet wilde komen omdat ik voor niks naar de Karwei ben gereden.Dat moest ze overleggen met haar bedrijfsleider en die kon niks doen alleen het folie alsnog bestellen.
Vervolgens heb ik de folie besteld met in mijn hoofd om daarna een klachtenbrief te sturen naar de Karwei. Thuis aangekomen, kan je blijkbaar helemaal geen klachtenbrief sturen naar dit bedrijf.
Vandaar dat ik het via jullie wil proberen.

Klantenservice een stukje vriendelijker maken. Het personeel goed opleiden zodat ze geen foutieve info kunnen geven aan de klanten waardoor de klanten zoals ik niet kostbare en nutteloze tijd kwijt zijn aan de Karwei.
En als het bij hun dan fout gaat kunnen ze een ieder geval nog met de melding komen; SORRY voor het ongemak.
eigenlijk zou ik dus alleen al met het woordje sorry al een heel eind tevreden zijn.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Jebreno

6 jaren geleden - Karwei heeft gebeld om te zeggen dat artikelen binnen waren en dat ze vanavond zou bellen of het artikel wat wij besteld hadden binnen was. Daarnaast gaf ze aan dat ze van het hoofdkantoor onze klacht binnen had gekregen. Ze gaf zelf aan dat ze ervan overtuigd was dat ze tegen ons had gezegd:"excuses voor het ongemak" nadat wij weggingen. Ik zei dat dit echt niet gebeurd was. Maar vervolgens ook gezegd dat dat niet het enige was. Dat het de manier was waarop we behandeld werden toen we aangaven dat door een collega verteld was dat het die dag binnen was. Hierop reageerde ze dat zij er toen nog niet bij was, dat dat door een collega is gebeurd. Daarna zei ze: "excuses voor het ongemak" en vertelde vervolgens dat ze vanavond zouden bellen als het artikel binnen was. 's Avonds netjes gebeld dat het artikel niet binnen was, dat het morgen pas binnen kwam. De volgende dag weer netjes gebeld dat het wel binnen was. Toen hebben wij aangegeven dat we het de volgende dag kwamen halen (dat zou een zaterdag zijn). Zaterdag naar de Karwei gegaan. Hierop was ik vrij snel aan de beurt maar het duurde zeker een half uur voordat ze het statische folie op 10 meter hadden afgesneden. Ze waren ondertussen met van alles en nog wat bezig. Er waren op een gegeven moment twee collega's aan de telefoon om een andere (dezelfde!) vestiging te proberen te bereiken! Op het eind aangegeven dat ik nog steeds zeker wist dat ze de vorige keer geen excuses hadden aangeboden (beide waren er) en vervolgens reageerde ze allebei alsof ze niet wisten waar ik het over had. Met nog tien mensen in de rij heb ik het maar zo gelaten. Dit motiveert niet echt om ooit nog terug te gaan naar de Karwei.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Karwei beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Jebreno

6 jaren geleden - Daarnaast is door deze reactie en wéér het lange wachten, een excuses niet voldoende meer. Er moet écht wat gebeuren aan hun productiviteit, klantvriendelijkheid, klantgerichtheid en professionaliteit.

Reactie van de melder van de klacht Jebreno

6 jaren geleden - En hoezo opgelost??? Door eerst weer aan te geven dat ze er zelf van overtuigd was dat ze wél sorry hadd gezegd, vervolgens de schuld bij een collega te leggen en dan een niet overtuigde slappe excuses aan te bieden, is het echt niet opgelost. Zie vorige reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Jebreno