Klacht: Arrogantie

op 28 november 2016 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Ik ben 33 weken zwanger, thuis alles tip top in orde. De kleine man zou zo kunnen komen. Het enige wat wij nog moesten halen is een autostoeltje/ Maxi Cosi. Afgelopen zaterdag naar Amersfoort gegaan omdat daar zogeheten veel korting zou zijn, echter was dit een keus uit twee oude types stoeltjes en zijn wij al gaan kijken/ informeren bij de niet afgeprijsde. De keus is uiteindelijk gemaakt waarna bleek dat het stoeltje niet op voorraad is, levertijd van 4 weken. Ik heb bij de dame in kwestie gevraagd hoe we dit kunnen oplossen aangezien ik dan al verder weg ben in de zwangerschap. Nou wat een arrogante jonge griet, het droop van haar gezicht af. De opmerking die zij maakte was niet geplaatst en zeer klant onvriendelijk, namelijk; ik kan er toch niks aan doen dat jij laat bent met het kopen van je spullen…
Pardon? Mevrouw, wij hebben alles thuis in orde, dit is het enige.
Of we dan wel aan een kinderwagen in huis hadden, aangezien daar 2 maanden levertijd op zit…
De houding, de arrogantie, het lef waar zij deze woorden mee heeft uitgesproken heeft mij geraakt. De tranen sprongen in mijn ogen (ja, ook door hormonen blijkbaar) maar zonder hier op te gaan of een excuus van deze scherpe en kritische reactie en toon te geven ben ik even weg gelopen voor een glaasje water.
Mijn man heeft het verder afgerond, er zou nog een exemplaar in Almere staan. Daar moesten wij die dag dan nog wel zelf heen rijden, want naar Amersfoort kon deze niet gebracht worden. Diezelfde middag nog naar Almere gereden en aangeschaft.
Blij dat ook dit nu in huis is maar alsjeblieft Prenatal, doe wat aan die arrogante houding van de opgedirkte meiden daar. Het is echt geen pretje om bij jullie over de vloer te komen wanneer je alleen maar het gevoel hebt dat je het niet goed doet in hun ogen. Iedereen pakt het op zijn of haar manier aan en daarbij zou wel iets meer respect mogen worden getoond voor het feit dat niet alles gaat zoals jullie ideeën over het krijgen van een kleintje.

Wat meer begrip voor iemand zijn situatie. Laat ze meedenken in oplossingen in plaats van af te kraken.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

Reactie van de melder van de klacht Esther van der Vlist

1 week geleden - Helaas kreeg ik bericht dat Prenatal niks gaat doen met deze klacht.. Jammer hoor. Niet eens een excuus dat zij hier in het vervolg wat meer op letten; klantvriendelijkheid. Meer hoeft het niet te zijn. Zegt mij ook wel weer genoeg over het bedrijf zelf. Niet zo gek dat er dan arrogante meiden rondlopen, daar worden ze waarschijnlijk op geselecteerd. Chapeau mensen! Ga vooral zo door in deze verharde maatschappij.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther van der Vlist