Klacht: Arrogant en onbeschoft

op 16 mei 2020 over Aldi in de categorie Supermarkten

Vandaag, Aldi vestiging Ter Aar, als eerste, geen ontsmettingsmiddel bij de winkelwagen buiten, personeel op aangesproken, zouden het aanvullen, bij vertrek uit de winkel nog steeds niet gebeurd…vervolgens vraag ik aan een medewerker of hij mij kan vertellen waar de toost staat, krijg te horen er gaat iemand voor u kijken of er nog toost is, komt iemand uit het magazijn, na verloop van enkele minuten, mijn vraag, is er nog toost krijg ik te horen, we hebben het druk, je wacht maar even, dus ik….pardon, er zou voor mij gekeken worden of er nog toost was, kreeg te horen dat ik mijn mond maar moest houden en dat ik maar geduld moest hebben…..vervolgens bij de kassa….er viel door de cassier een fles wijn op de grond, stuk…dezelfse dame kwam en vroeg of er een nieuwe fles moest komen, ik zei ja en neem meteen even de toost mee, werd uitgelachen. Vervolgens vertelde ik dat ik deze dame haar baas wel even wilde spreken en kreeg te horen, ik ben de bedrijfsleider en ik studeer medicijnen en u heeft me nodig als u straks een pilletje nodig heeft , ik was op dat moment in staat om de winkelwagen vol te laten staan en weg te gaan. Kortom als in deze winkel het zo moet gaan, ik er zeker niet meer ga komen en helaas ik ben niet de enige, achter mij stond een mevrouw die met deze dame in kwestie ook de nodige woorden heeft gehad. Ik dien niet gauw een klacht in, maar dit gedrag was te zot voor woorden, de arrogantie droop er vanaf

Op een normale manier behandeld te worden en bij een vraag een normaal antwoord te krijgen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Leusink